Zašto je Google Ads ključna marketinška strategija za Vaš business
U današnjem digitalnom dobu, prisutnost na internetu je ključna za uspjeh poslovanja. Google Ads nudi jedan od najučinkovitijih načina oglašavanja na mreži i bitna je digitalna marketinška strategija za mnoge tvrtke. Korištenjem Google Ads, poslovni korisnici mogu ciljati svoju publiku na osnovi ključnih riječi i ponašanja korisnika, i tako povećati svoju vidljivost i privući nove klijente. Osim toga, Google Ads omogućuje praćenje učinkovitosti oglašavanja kako bi se optimirala kampanja i postigao maksimalni povrat ulaganja. Ako želite rasti na internetu i uspjeti u svom poslovanju, Google Ads je jedna od ključnih marketinških strategija koju biste trebali koristiti. Osim toga, Google Ads možete koristiti u svojoj optimizaciji za tražilice prije nego što postignete dobro organsko rangiranje.
Što su Google Ads i koje prednosti oglašavanja?
Google Ads (stari naziv: Googl AdWords) su oglašavanje putem plaćenih oglasa na Google tražilici koje omogućuje korisnicima da svoje proizvode i usluge prikažu ciljanoj publici koja aktivno pretražuje određene ključne riječi.
Oglašivači mogu ciljati specifične skupine publike na temelju lokacije, jezika, ponašanja korisnika i drugih kriterija. Također, oglašavanje na Google omogućuje prikazivanje oglasa na različitim mjestima na internetu, uključujući Google pretraživač, Youtube, Gmail i druge stranice u Googleovoj mreži.
Google Ads je ppc oglašavanje, to znači da plaćate samo ako netko stvarno klikne na Vaš oglas (ppc = pay per click). Uvijek možete kontrolirati budžet i troškove oglasa, te pratiti učinkovitost kampanje pomoću različitih statistika i analiza koje Google Ads nudi.
Google Ads Vam omogućuje ciljano oglašavanje prema specifičnoj publici
Kontrola budžeta i troškova. Plaćate samo ako netko klikne na Vaš oglas.
Praćenje učinkovitosti kampanje kroz različite statistike i analize (monitoring)
Povećanje online vidljivosti kao i Vaše poslovanje na internetu
Dosezanje novih klijenata i tržista i tako povećanje prodaje
Vidljivost na prvoj Google stranici prije nego što postignete dobro organsko rangiranje.
Tijek Google Ads kampagne
Koraci za uspješno vođenje kampanje u Google oglašavanju
Zajedno definiramo što želite postići s Google Ads kampanjom: je li želite povećati prodaju, povećati broj posjeta web stranici ili nešto drugo.
Istražujemo ključne riječi koje su relevantne za Vaše poslovanje i koje korisnici najčešće pretražuju. Odabiremo odgovarajuće ključne riječi.
Nakon što smo strukturali kampanju prema grupi ključnih riječi, kreiramo oglas koji će privući pozornost Vaše ciljane publike te postavljamo budžet. Oglasi mogu biti tekstualni, slikovni ili video.
Pokrećemo kampanju i redovno pratimo učinkovitosti. Gledamo što fukcionira i što ne, te po potrebi optimiramo kampanju za bolje rezultate.
Obratite se svojoj ciljnoj skupini na jeziku koji razumiju i istaknite se od Vaše konkurencije.
Specijalist za Google Ads oglašavanje za njemačko govorno područje
Ako želite ciljati njemačko govorno područje, ključno je da Vaša Google Ads oglašavanja budu napisana na njemačkom jeziku. Korištenjem njemačkog, biti ćete u mogućnosti da se bolje povežete s publikom na emocionalnoj razini i pružite relevantnije poruke. Na taj način, povećavate šansu da privučete pažnju potencijalnih kupaca i pretvorite klikove u konverzije.
- Tekst i korištenje ključnih riječi na njemačkom jeziku povećati će Vašu vidljivost u području oglasa na Google rezultatima
- Ciljanje oglasa prema jeziku omogućuje Vam dosegnuti publiku koja govori njemački, što može povećati broj potencijalnih kupaca.
- Ciljanje oglasa prema jeziku i regionalnog područja (D-A-CH) može dovesti do bolje konverzije.
- Širenjem jezika i regije možete doći do puno većeg dosega i potencijalnih kupaca nego što biste to mogli u Hrvatskoj.
- Mi smo izvorni govornici njemačkog jezika i stručnjaci oglašavanje na tražilici.
Ispunite obrazac.
Odgovaramo u roku 24 sata.
Često postavljena pitanja u vezi Google Ads oglašavanja
SEO Vam može pomoći rangirati visoko na tražilicama. Oglašavanje na Google dodatno može povećati Vašu vidljivost i promet na Vašoj web stranici. Ako ste tek počeli sa optimizacijom za tražilice, Google Ads oglašavanje možete koristiti kao privremeno rješenje da budete viđeni na Google prvoj stranici dok ne poboljšate poziciju organskim putem. Čak i ako imate već dobru poziciju na prvoj stranici, Google Ads oglašanje je preporučljivo. Google oglasi se prikazuju iznad organskih rezultata, pa ako imate oglase i dodatno dobar organski ranking, Vaša tvrtka će se pojaviti dva puta na prvoj Google stranici, što će vjerojatno privući veću pozornost publike. Google Ads omogućuje ciljanje specifične publike, prilagođavanje oglasa i mjerenje učinkovitosti kampanje. Stoga, korištenje Google oglasa može biti korisno kao dodatna taktika za poboljšanje vidljivosti Vaše tvrtke i prometa na web stranici.
Vaš budžet budžet možete odreiti na temelju ciljeva kampanje i tržišnih uvjeta. Možete koristiti funkciju "planiranje proračuna" kako biste dobili procjenu troškova i potencijalnih rezultata. Rado ćemo Vam pri tome pomoći. Prilikom suradnje sa seo agencijom, imajte na umu da morate uzeti u obzir također i agencijske troškove.
Naši troškovi ovise o opsegu usluga:
- Set up Google račun
- Istraživanje ključnih riječi
- Google Ads koncept i planiranje
- Izrada i količina kampanja i oglasa
- Monitoring (praćenje učinkovitost oglasa) i adaptacija oglasa. Dnevno? Tjedno?
Kontaktirajte nas sa više informacija o potrebi Google Ads oglašavanja. Rado ćemo Vam dati neobvezujuću ponudu.