Strategija izravne rezervacije za hotele

izravne rezervacija za hotele

Kako postići izravne rezervacije za hotele

Strategija izravne rezervacije za hotele je ciljani pristup koji potiče goste da rezerviraju direktno putem web stranice hotela umjesto korištenja portala za rezervacije ili trećih strana poput Booking.com i sličnima. Kroz direktne rezervacije, hoteli postaju manje ovisni online putničkim agencijama (tkz. OTA) i stječu veću kontrolu nad rezervacijama i odnosima s klijentima. Ova strategija posebno dobiva na važnosti u kontekstu digitalnog marketinga u turizmu.

Kako izgleda strategija izravne rezervacije za hotele?

Evo nekoliko točaka uspješne strategije izravne rezervacije:

  • Privlačna web stranica
    Hotelova web stranica trebala bi biti privlačno dizajnirana, lako se navigirati i sadržavati sve potrebne informacije koje gosti trebaju za donošenje odluke o rezervaciji. Površina za rezervaciju trebala bi biti intuitivna i jednostavna za uporabu kako na stolnim računalima, tako i na mobilnim uređajima. Brzina učitavanja i responsivno prikazivanje na različitim uređajima također su važni. U kontekstu SEO za hotele, ovi aspekti postaju ključni za postizanje boljeg rangiranja na tražilicama.
  • Programi vjernosti
    Program vjernosti za stalne goste može pomoći u jačanju povezanosti s klijentima i poticanju direktnih rezervacija. Stalni gosti mogu imati koristi od ekskluzivnih pogodnosti i popusta.
  • Poticaji za direktnu rezervaciju
    Hoteli mogu nuditi posebne ponude i popuste isključivo za direktnu rezervaciju kako bi goste potaknuli da rezerviraju izravno putem svoje web stranice. Takvi poticaji mogu uključivati besplatne nadogradnje, uključeni doručak ili druge dodatke.
  • Direktna komunikacija
    Web stranica hotela trebala bi omogućiti gostima jednostavan način da direktno kontaktiraju hotel, bilo putem e-pošte, telefona ili chata. Brza i osobna korisnička podrška može povećati vjerojatnost direktnih rezervacija.
  • Recenzije i svjedočanstva
    Pozitivne recenzije gostiju i svjedočanstva mogu ojačati povjerenje potencijalnih gostiju i potaknuti njihovu volju da svoj boravak rezerviraju direktno putem hotela. Hoteli mogu prikazati ove recenzije na svojoj web stranici ili ih uključiti u svoje postupke rezervacija.
  • Jamstvo najbolje cijene
    Pogotovo cijenovno osjetljivi gosti traže povoljne mogućnosti noćenja i većinom ih pronalaze putem OTA kao Booking.com i sl.. Hoteli mogu ponuditi jamstvo najbolje cijene kako bi potencijalnim gostima osigurali da će putem web stranice hotela dobiti najbolju dostupnu cijenu. Ovo jamstvo gostima pruža povjerenje da ne moraju tražiti jeftinije cijene drugdje. Cijene uz to moraju biti jasne i transparentne.
  • Online oglašavanje
    Ciljane online marketinške kampanje mogu pomoći usmjeriti više prometa na web stranicu hotela i privući pažnju potencijalnih gostiju na opciju direktnih rezervacija. To se može postići ciljanim oglašavanjem na tražilicama (Google Ads ili Bing Ads), društvenim medijskim platformama (Meta Ads) ili drugim relevantnim web stranicama.
  • Poticaji za rezervacije stalnih gostiju
    Hoteli mogu nuditi posebne ponude i popuste ekskluzivno za stalne goste kako bi nagradili njihovu vjernost i potaknuli ih na ponovne direktnih rezervacija.
  • Mogućnosti mobilne rezervacije
    Responzivna i mobilna web stranica ili čak hotelska aplikacija mogu pomoći povećati broj direktnih rezervacija gostiju koji svoje rezervacije rado obavljaju putem mobilnih uređaja.
  • Prodaja dodatnih proizvoda
    Tijekom postupka rezervacije, hoteli mogu nuditi dodatne usluge ili nadogradnje kako bi povećali vrijednost rezervacije i pružili gostima personalizirano iskustvo.
  • Content marketing
    Pružanjem relevantnog i zanimljivog sadržaja na web stranici, hoteli mogu pobuditi interes gostiju i potaknuti ih da rezerviraju direktno. Blog članci o lokalnim znamenitostima, preporukama restorana i savjetima za putovanja mogu biti korisni u tom kontekstu.
  • Jednostavni i sigurni postupci rezervacija
    Hoteli bi trebali osigurati da postupak rezervacije bude jednostavan, intuitivan i siguran kako bi povećali stopu završetka izravnih rezervacija. Dugotrajna vremena učitavanja ili komplicirani obrasci mogu odbiti potencijalne goste.
  • E-mail marketinga
    Hoteli mogu koristiti svoju bazu podataka gostiju kako bi provodili ciljane e-mail kampanje prilagođene specifičnim interesima i potrebama gostiju i kako bi ih potakli na direktnu rezervaciju.

Implementacijom ciljane strategije izravnih rezervacija, hoteli mogu ojačati svoju neovisnost o trećim booking stranicama i uspostaviti dugoročne odnose s klijentima, što na kraju dovodi do povećane rentabilnosti i zadovoljstva gostiju.

Iskoristite sve prednosti izravne strategije rezervacija za hotele!

Poboljšajte poslovanje privlačeći goste da rezerviraju Vaš hotel direktno putem web stranice. Uspostavite kontrolu nad svojim rezervacijama i poboljšajte korisničko iskustvo. Kontaktirajte nas kako bismo vam pomogli implementirati uspješnu strategiju izravnih rezervacija!